Dags för fredagsmyyyyys!

Kom hem från skolan för ett tag sen.. känns som hela jag ska sprängas!
Har hög feber, svullna körtlar och är heeelt slut så det blir väl tid för lite vila nu då..
Är så otroligt trött på att vara sjuk nu och vill inget annat än att bli frisk!

Gårdagen var kanske inte heller något att hurra över..
Började med att glömma plånboken på Gina Tricot, men som tur var hittades den av en vänlig själ som lämnat in den , tack för det!<3
Kom sen till skolan och insåg att mina böcker låg kvar hemma på sängbordet.. men som tur var skulle mamma in till stan efter en stund så alla böcker kom in i väl behåll!
Sen fick jag bråttom till skåpet, låste in mina saker och sprang till spanska lektionen och insåg att jag glömt att det var test/prov så det sket sig det också..
OCH som om det inte räckte så kom jag tillbaka till skåpet och kunde inte hitta mina nycklar...
Fick springa till vaktmästaren som knippsa upp skåpet, och vad hittade jag där inne i väskan ? Jo såklart mina nycklar! Klantigt värre att låsa in nycklarna i skåpet...
Så det var bara att springa ner till stan på den lilla håltimmen jag hade och köpa mig ett nytt hänglås!
Missade sen mitt tåg, och var bara allmänt sur resten av dagen! :p

Känns som gårdagen kunde vart bättre!

Nu ska jag städa lite i mitt rum och sedan lägga mig för att vila.. För ikväll blir det stallet!

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0