Jobbdags!

Jaha och så var det redan lördag, veckorna går alldeles för fort!
Och tänk att imorn är dagen jag väntat på såå länge, för då är det dags för Kriteriet 2010!
Jag kommer att åka redan idag och mellanlanda i Heby hos Ebba+familj och sova kvar där i natt och imorn åker vi tillsammans till Solvalla.
Och tänk att imorn är det endast ett år kvar tills jag förhoppningsvis själv är med i kriteriet tillsammans med Guzino! Om lillpojken vill springa vill säga!

Men nu ska jag först åka och motionera mina små pållar och sedan åka till travet och jobba och sedan tar jag tåget till Ebba!

Kände att det blev mkt hästsnack nu... men de är ju så de är i mitt liv, mycket häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0