Önskar allt var annorlunda mot vad det är...

Vad ska man säga när allt man älskar och bryr sig om håller på att försvinna ur ens egna händer.. Här står man och har det som egentligen är det ända man vill ha i sitt liv, och så ser man det bara förstöras och förändras för all framtid...

Mina hästar är det ända jag bryr mig om, och det ända jag älskar.. Det är klart att det finns vissa dagar då man bara önskar att man haft en annan, lite billigare och enklare hobby, typ som att samla frimärken eller sy kläder.. vad vet jag! För jag vet att det jag gör kostar otroligt mycket pengar och tar väldigt mycket tid.. Men det är det ändå jag lever för just nu , det ända som betyder något , och då är det värt varenda krona och varenda sekund!

Önskar NI förstod vad det här betyder för mig , vad det här ger mig i livet...
Det är de här jag vill hålla på med, de är mitt allt, de är mitt liv!
Önskar ni kunde stötta mig och låta mig få hålla på med det här, att ni kunde fråga,lyssna och bry er!
För även om de här är mitt liv och mitt val så är jag jag ju en del av ER och då är även detta en del av ER...

Jag får världens chanser att kunna få låna såå fina hästar, för att folk tror på mig och vill se mig utvecklas..
men NI sätter stopp för det.. NI gör allt för att förstöra det...

Tro mig jag ska kämpa för att göra allt för att få det som jag vill ha de, och inget eller ingen ska få sätta sig ivägen för det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0