Som om det inte redan räckte...

Som jag skrev häromdagen har de vart mycket otur/slarv och glömska i mitt liv på senaste tiden...
Som om det inte räckte med allt som hände häromdagen så hände en otroligt tråkig ( eller kanske ganska komisk) sak i förrgår...

Jag var på väg hem till A och stod vid tågstationen och väntade.. stressad som vanligt och med hur mycket packning som helst! hade även med mig mina skolböcker och även massa lösa papper som jag fint och prydligt lagt in i mitt ena block.. Jag ställde ner den största väskan bredvid mig och la sedan mina block uppe på den..

Jag hann bara vända mig om innan det hände... det kom en STOR vind och svepte förbi... tyvärr öppnade den mitt block och tog med sig ALLA mina skolpapper... Jag stod där som ett fån och såg Stockholmståget komma in mot oss och köra över mina skolarbeten... Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, känns liksom som att " kan man ha mer otur ??!"..


Nu städar jag för fullt och hoppas att oturen vänder och för med sig tur istället...

Ha de ! Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0