God morgon!

Kors i taket! Nu har till och med jag gått och skaffat mig en blogg, så vi får se hur länge och ofta den kommer att uppdateras!!

Idag är dagen med stort D, det är dagen då jag får mina provsvar...
Det är med en nervös och spänd känsla jag går omkring här hemma och väntar på att doktorn från Infektion ska ringa...
Jag är egentligen inte rädd för att han ska säga att det är något allvarligt, utan mer rädd för att han ska säga att de inte hittade något. För hittar de inget nu efter de 16 olika prover som togs samma dag, så vet jag inte vad jag gör!

Nu ska jag kolla film, skriver sen <3
// A


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hejj sötis!

Hur gick det med provsvaren?

Kram <3

2010-09-24 @ 19:31:15
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0