Lördagsmys!

Jaha, uppdateringen var väl kanske inte den bästa här!
Fick mina provsvar som jag skrev om innan... Tyvärr ett tungt besked som jag inte vill berätta om här, men jag kommer gå igenom en jobbig period nu vilket gör att jag kommer att uppdatera ännu mer sällan.

Idag har jag hunnit med sååå mycket! Började att plugga naturkunskap tills klockan blev 13.00 då jag skulle börja jobba på travet. Var där tills halv fyra och drog sen hem till mina egna hästar som skulle motioneras! Sen blev det till att övningsköra in till stan för att hämta mamma vid tåget och sen hem, åt, pluggade igen och nu datorn en stund! Snart dags att duscha och ladda upp inför imorn då vi har tävlingar på Sundbyholms travbana!


Nu ska jag försöka förstå hur man laddar upp bilder här !

Kommentarer
Postat av: Olivia

Tänkte bara säga att vi tänker på dej! <3

Btw, älskar bilderna! ;)

Kram

2010-10-10 @ 10:08:54
URL: http://fotobyolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0